minikkuzuannesi Bugünden itibaren 18 olduk ilk gebeliğim ve kızım olcak aynı haftada olanlar cinsiyetleriniz neler çoğunluk hangisi hadi toplanalım 🥰🥰🥰🤗
ilaydaelcinn_1 minikkuzuannesi 16′ya doğru yol alıyorum hâlâ bilmiyorum 🥲🙈 sağlıkla kavuşun miniğinize 🤍🧿
Ecee_0661 minikkuzuannesi 14+2 yiz doktorum kıza benziyor dedi %65/70 ama gidipde kız dedim diye birşey alma dedi önümüzdeki ay kesin belli olur dedi o zaman gittiğimiz de 18+5 filan olucaz 19 haftalığa yakın olacağız umarım belli olur sağlıklı olsun da. Sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah prensesi… 💕🥰
Renginveannesi_ minikkuzuannesi 17. Haftama çok az kaldı ve yarın salı günü cinsiyeti öğreneceğiz kızlar inşallah öğreniriz bana dua edin🤲🏻🥺💓
__hamisbianne__222 ilaydaelcinn_1 gorunmuyo mu benim 15 haftalıkken belli olmuyo daha demişti doktor ben bilmistim zaten kız dedi hamdolsun göstermedimi yada gelişmedimi kız diyolar çoğunlukla ama bellide olmaz tabi🤗💕
Tanemveannesi_ __hamisbianne__222 bizimkinin hep arkası dönük yada bacakları elleri kapalıydı%90 kız dedi gittim iki hafta sonra yine kıza benzettim dedi sonra başka doktordan randevu aldım o da %90 dedi 😅 14 Şubat’ta detaylı ultrasonum var bakalım inşallah svegililer günü sürprizi yapmaz bize 😂😂😂😂😂
Tanemveannesi_ minikkuzuannesi 18+4 kız dendi 15 den bu yana hayırlısı bakalım organ taraması 14 Şubat’ta ❤️🌼
minikkuzuannesi Tanemveannesi_ benimde 12den beri sürekli bacakları falan kapalıydı 16 da özelde kız dediler sonra devlette de gördük kız dediler bakalım Allah sağlık versin yavrularımıza . Az kalmış kesin bişey söylerler artık