Gamzess1 Kızlar ben hamilelikten önce de uykuya çok düşkündüm zaten hamilelikle 2 katı arttı neyse gece 1 gibi felan uyurum ama öğlen 1 e kadar uyanamıyorum yani kahvaltıyı da 2 de felan yapmış oluyorum sizce bebeğe zararlı mıdır bu kadar geç yemem
Nurr122 Gamzess1 yok canım merak etme uyuyabildigin kadar uyu ben hala iki yaşındaki kızımı uyutmaya çalışıyorum şu saatte ve 33 haftalık hamileyim 😒
gunannesiii Gamzess1 ben de 32.haftamdayım aynı sizin gibiyim hiç halim enerjim yok devamlı uyumak istiyorum