Bende gebzedeyim ve hemşireyim doktor değiştirdiğim de oldu, işin içinde olunca her şeyi didikliyor insan, ben akın azmanda karar kıldım kesinlikle öneririm her kontrolde detaylı ultrason yapıyor yarım saat inceliyor siz sormadan her bilgiyi veriyor kendisiyle beraber de çalışmıştık eski hastanemde cerrahlığı da çok iyidir güvenebilirsiniz 👍🏻