Kızlar selam, nasıl gidiyor hamilelik? Ben hastane süsü vs almadım düşünmüyorum da, çikolata alabilirim belki onun dışında baby shower tarzı şeyleri de saçma buluyorum. Doğumdan sonra Mevlüt yapmayı düşünüyorum ama hediyelik birşey seçemedim. Anahtarlık(makrome?), çikolata, mum, magnet vs gördüm. Siz ne yaptınız yada yapmayı düşünüyorsunuz? Herşey de uçuyor geçe kalmak istemiyorum 24 haftalık hamileyim, kızım olacak