ElifPeker06 27+3 yaptıra bilirmiyim devletteki randevumuz 15 şubata çıktı yanı benim doktorum için o tarihi verdi sistem 27+3 falan oluyorum yaptıra bilirmiyim o haftalikken geç kalmış olmam sanirim ? 28 haftaya kadar diyorlar ama bilemedim
Hasmeftun ElifPeker06 23.haftadayim ama zamanı gelince de yaptırmaycam doktorum gerek yok dedi genelde çoğu çiftler istemiyormuş zaten esinde veya sende şeker yok ise yaptırma bence
ElifPeker06 Hasmeftun kuzum benim tarafimda yok ama eşimin babannesinde büyük babasında var bende pek yaptırmak istemiyorum açıkçası
Kubrailkan 28e kadar yapılıyor doktorunuz gerek duyarsa yaptırın bence. Bizde seker yok ama gebelik şekerim çıktı ve düşürdük 🥰🙏
Burcusenkoc ElifPeker06 hiç beklemiyorsun ama hamilelik çok farklı bir durum çıkabiliyor bence yaptır ona göre önlem alırsın herhangi bisey çıkarsa
Hasmeftun ElifPeker06 Tedbir amaçlı tabi yaptirabilirsin bizde de büyüklerde var ama inşallah sorun çıkmaz yaptırmiycam
ElifPeker06 Hasmeftun Amann annelerimiz zamanında gebelik şeker yüklemesi falan mı vardı Allah aşkına taş gibi bebekler doğuyor du
Aslanannesi- Benim de 26+3 oldu şeker yükleme zamanım geçiyor ama hala yaptırıp yaptırmamakta kararsızım 😏 ilk oğlumda yaptırmıştım çok şükür bişey çıkmamıştı ama bunda karar veremedim bi türlü