Merhaba hanımlar 39 +2 yim normal doğum gözüküyor sımdılık bu uygulamaya gorede doğuma 5 gün kaldı🥰 Artık ağrılarım çoğaldı bugünde oğlum inanılmaz hareketli. Dayanamaz oldum hıc uzun zamandır bu kadar uzun süre bu kadar hareketlı olmazdı. Arkadasımdan duyduğuma görede post acıp konuşma başlatan doğuruyormus bende denemek ıstedım belkı ıse yarar 😂 artık herseyden umutlanır oldum nolur dua edin hayırlısıyla doğsun 👣 yarın doktora gıdıcem bakalım ne dicek inşallah doğum kanalına girmiştir kimin duası kabul olur bellı olmaz lütfen dua eder misiniz😔