EsraYsf Kizlar onceden de bilirsiniz ki belirti var gibi demistim evet dün test yaptırdım.oglen geceye baktim pozitifim çok korkuyorum bebegime borsey olur mu diye hareketleri sanki azaldı gibi yani eskisi kadar hissetmiyorum kovidnolup da bebeğinin hareketleri azalan var mı acaba ? Suan burnum tikali oksurugum vardi öksürük gecti gibi nasil beslendiniz neler yaptınız acaba ?
Yagmurslm-03 EsraYsf canım bebeğini takip et öksürüğunnicin oda yorulabikiyor veuyuyoe bol bol c vitanemini ağırlıklı beslen çok geçmiş olsun doktorun ile görüş bana kan sulandırıcı iğne verdi ve agriknolursa die parol demiş ti bal limon ılık su yap sürekli pekmez vs tuket
tgba-17 EsraYsf bol boş sıvı tüket c vitamini doktorun ile konuş canım ekstra vitamin ve kan sulandırıcı başlar, pekmez limonlu şeyler tüket ,ağrı olursa Parol alabilirsin dediler , geçmiş olsun
tgba-17 EsraYsf sen endişeli olduğun için bebeğin de o yüzden öyledir onun için biraz takmamaya çalış
EsraYsf Yagmurslm-03 canim ben cigerden film cekemiyosun en azından dinle dedim dinlemediler bile devlet hast yaptırdım testi ilgi.alaka herzamanki.gibi sıfırdı ordan da özele gidemedim dr um yok diye simdide karantinadayim çıkamıyorum kotu de düşünmek istemiyorum ama oynuyor ama çok ara ara yani onceden ağzıma birsey atsam yada gece ye yakın başlardı horon tekmeye simdi yok üzülüyorum çok 😔
EsraYsf tgba-17 yaaaa oyle mi dersin internette okudum kan pihtilasabiliyor vs ölü erken doğum vs bir suru şey yaziyodu onlari okuyunca da çok üzüldüm oyle yapiyorum canim c vitamini surekli.ihlamurlimon nane limon meyve kelle paça vs tüketiyorum insallah sağlıklı şekilde atlatırız 🥰
Yagmurslm-03 EsraYsf canım develtte olsa aradığında gittiğinde bakmak zorundalar bu arada hamile oldugun için bende pozitif Ken ekndindoktoruma gidemdim karantinam bitti pozitif devam etti daha yeni negatife döndüm ve yarın gidicem ama devlete gittiğimde test için hamiel olduğun için acil den direk gelebilirsin dedi eğer bir şüphe varnise içinde acikden hemen git kuzum
EsraYsf Yagmurslm-03 çok şükür bu gun biraz daha iyi hareketi kuzum benim sagol valla biraz moral.oldu bana yoruluyorum sanırım oyuzden di bu günde yoruldum ama dinlendim ara ara 🥰
Yagmurslm-03 EsraYsf çok teşekkür ederim canım bebeis iyiymiş çok şükür sende sakın sitres yapma en çok bebeklri sitres etkiliyor sende en kısa sürede sağlıcakla atlatırsın inşallah 🥰🙏🙏🤲