Hzlkbra Umayderin ağrı ne kelime ben resmen topallıyarak yürüyorum bel ağrısından özellikle 1 haftadır daha çok ve daha şiddetli hiç geçmiyor diyebilirim 🤦♀️
Kulkedisi1 Umayderin benimde çok ağrım oluyordu doktora söyledim krem veya bebe viks i sürebilirsin demisti o bir nebze hafifletiyor istersen sende doktora sor gidince