Merhaba hanımlar ben 25+2 günlük hamileyim 2.hamileligim 2 3 gündür karnımda sertleşme oluyo diken gibi batiyo ne yuruyebiliyorum o an ne soluma yatabiliyorum genellikle sol tarafımda oluyo sizinde oluyomu tehlikeli bişey mi acaba bı buraya da yazıp sormak istedim…