tgba-17 dün sıcak buhar yaptım arkasından da çok hafif sirke ile suyu karıştırıp gargara yaptım ve ağız bakım suyu ile de gargara yaptım bi baktım hafiflemiş onun arkasından da çok az zencefil bal limon sucak su ile karıştırıp içtim gece rahat uyudum göğüs kafesim ağrımadı binlerce şükürler olsun ki bugün daha rahatım normal grip gibi geçiyor