Güzel anneler nasılsınsınız Bir tane oğlum var 1yaşında şimdi ikinci bebeğim gelcek %90 erkek dedi doktorumuz. Ben oğlumun hiç bir kıyafetini atmadım duruyor ama işin tuhaf yanı oğlum kışın doğdu bu bebiş yazın acaba ekstra bişi almak gerekiyor mu napmak lazım ilk oğluma kat kat giydirdim bunu tek giydirim ama başka ne yapmak gerekir