Naz24 https://resimyukle.io/r/ha55BX6TDC Kızlar testi yaptım çok çok silik bi çizgi var gibiydi ama adetime 6 gün var test kuruyunca da böyle olmuş sizce negatif mi umutlanmalı mıyım bu kadar erken çıkabilir mi
portakalcicegii Naz24 hemen silik çıktıysa çok yeni başlamış demektir ama kuruyunca böyle olduysa malesef kuruma çizgisi oluyor
Naz24 Melisakplnn yaaa gerçekten mi olabilir mi şuan şoktayım çünkü ben artık düşünmüyorum ara vericem demiştim 🤭
Naz24 Cemrreedemirci yapar yapmaz zorla görünen bi çizgi vardı ama ne zaman test yapsam hep görüyordum sanki ilk defa böyle oldu inşallah vardır
Cemrreedemirci Naz24 Bi kaç gün daha bekleyip tekrarlayın o zaman idrarda beta yükseldikçe çizgi netleşir.
portakalcicegii Naz24 şimdi hiç uğraşmayın. Sabah ilk idrarla yapın. Varsa silik bile olsa cıkıyor zaten
Naz24 Bebek0 inanınki bu ay ddm ki artık düşünmüyorum biraz zaman vereyim kendime ddm hatta ilişki bile sadece iki kere oldu oda rastgele
Bebek0 Naz24 ne olursa zaten kafan hamile kalacam mi sorusunu atarsan oluyo canım . Cok düşünmeklede olmuyo akışına bırakacan