Oğlumu devlette doğurdum 5 sene önce, normal olarak başladı ebeler falan çok ilgiliydi yürüttüler falan açılma olsun diye ama akşam 7 de kendi gittiğim doktorumu aradılar açılma olmuyor zorlamayalım diye, doktorum geldi sezeryanı yaptı. Şimdiki doktorum da devlette gayet ilgili sezeryan günü vericek yarın. Hastaneden hastaneye değişiyor muhtemelen,