Sancılar başlayınca suya koyup. 1 Yasin, 1 felak, 1 nas, 3 ihlas suresi okunuyor diye biliyorum. Bazıları Meryem suresi de okunuyor diyor. Ama inanarak yapmak da önemli. Ot suda açıldıkça sizin de rahminiz açılıyor. Doğumdan sonra da sudan çıkarıyorsun. Ot kapandıkça rahmin de daha çabuk toparlanıyor.