Suzan-mustafa55 32 haftalık olduk acaba ısrarla özel hastaneler normal olduğumu söyleyip sezeryanla almak istiyor sizce kaçıncı haftada sezaryan olurum
Anneoluyorumbenn Aynı problem bende de var bende tüpbebekle gebeyim normal doğum yapabilirsin ama sezaryen diye tutturdular hastane arıyorum 😣