NuovaLuna Selam hamiş annelerim. Magnezyum kullanıyorum ama kalça ve kaburga ağrısı çeken oldu mu ve geçmesi için neler yaptınız acaba önerileriniz neler olur??
Boncugummmm NuovaLuna 31 olduk ama bnde magnezyum kullandım halde 2 gündr okadr fena kaburga ve bel agrısı yaşıyorum
Leylayz NuovaLuna hiç sormayın kaç kişiye rastladım bugün bu postta 34. Hafta demek ki ayrı birşey, bende kaburga ağrısından sırt bacak ağrısından uykularım zehir oldu sağ sola dönmekten oturmaktan uyuyamıyorum heryerim tutuluyor magnezyum ilacımı ikiye çıkarttım aynı
-momymomy3 NuovaLuna 20li haftalarda başladı sırt, bel ve kalça ağrısından ölüyorum 34 haftalık olduk, kullandığım magnezyum iyi geliyordu ama aşırı ishal yaptığı icin bırakmak zorunda kaldım suan bile ağrıdan ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum 😩
21glcn NuovaLuna magnezyum ve kalsiyum birlikte kullanınca geçti canım yoksa magnezyum tek başına işe yaramadı bende
NuovaLuna Boncugummmm Benimde baya erken başladı ama artık ağrısından sağa sola yatamıyorum sanki kemik kırılmışta batıyormus gibi nefesimi kesiyor
NuovaLuna Leylayz magnezyumunda aman aman geçirme özelliği yok demekki napicaz ya ağrı kesici de kullanmak istemiyorum bı daha olmayacağını bilsem içeyim de sürekli içmek var bide
Leylayz NuovaLuna valla canım ben bu ağrılar yüzünden dün doktorum yanına gittim bana günde iki tane parol iç dedi mecbur bugün dayanamayıp içtim ve dün de serum taktırmıştım zaten, yapacak birşey yok
NuovaLuna Leylayz banada magnezyuma devam et dedi ağrı kesici kullan diyor da zaten kan hapı OMEGA folik asit derken yeterince kullanıyoruz diye icmiyordum bende çok ağrıdıgında içeyim bari
-momymomy3 NuovaLuna insallah insallah çok az kaldı az daha sabır 😊 gerçi benim ki geçer mi bilmem 2 çocukla yarım saat dinlenemiyorum zaten 3.de gelince artık uyuyabildigim zamanlara şükrederim heralde 😂🙈
21glcn NuovaLuna kanda bakıp vermedi sırt ağrım çok dedim başlattı gerçekten çok iyi geldi isterseniz siZ de sorun doktorunuza