Melisakplnn boş kese yaşadım önceden kürtaj oldum yine aynısı olmasın 😢 5+4 sadece keseyi gördük doktor ikizdi
LawyerEce Melisakplnn Hemen üzülmeyin zaten minicik bebek. Kalp atışı vs bunlarda hemen görülen bir şey değil biraz daha beklersiniz belki bebek küçük olduğu için anlaşılamamıştır. Hakkınızda hayırlısı olsun.
Merve1200 Melisakplnn merhaba canım inşallah allah nasip eder zaten normal ki canım daha çok küçük altan mı baktı acba
Kubra1853 Melisakplnn 5 hftada sadece kese 6 haftada bebek içinde göründü 7 ci hfatda kalp atışı cnm merak etme herşey olur rabbim kucagımza almayı nasip etsin 🤲🏻
okuyor Melisakplnn benim geç döllenme olmadığı halde bebeğim geç göründü. 7+2de vajinal ultrason ile zar zor gördük. Olabiliyor. İnşallah görürsünüz , sağlıkla.
Ebru_klcc Bende boş gebelik geçirdim kalp atışını duyana kadar çok tedırgındım ama duydum sen gönlünü ferah tut umutlu ol her zaman dua en iyi şey✨
Merve1200 Melisakplnn altan baksaydı görürdü ama dedim gibi daha çok küçük inşallah 6 ve ya 7 haftalıkta kalp atışını duyarsın
Kubra1853 Melisakplnn gecer kız bn şimdi 20 haftadayım diyorum 35 leri görürümü tedaviyle oldu bnm sürekli uzanıyorum wc yemek tek doktordn doktora sokak görüyorum o kadar rabbim kimsenin emegini boş etmesn
portakalcicegii Melisakplnn bende tam olarak 5+4 te minicik bir kese gördüm. Doktorum herseyin normal olduğunu söyledi ❤️🤲🏻
gizem_selim Melisakplnn Hiç korkma için ferah olsun biz 9. Haftada bebeği gördük bazen yapışık oluyormuş bebek gelişmeden görülmüyormuş
BMelek Melisakplnn 5 haftalikken keseyi gordum bende daha cok erken kalp atisi icin 7. Haftada duydum kalp atisinida biraz daha bekleyin daha erken
0108Bir_Prens_Annesi @Melisakplnn normaldir üzülmeyin lütfen bendede öyleydi kese göründü ama bebek görünmedi iki hafta sonra tekrar kontrole çağırdı bu sefer alttan muayene ile belli oldu
bebisveannesiiii Melisakplnn o haftalarda bende sadece boş kese gördüm hatta nasıl boş falan demiştim 3 hafta sonra gittiğimde görünmüştü minicikti endişelenmeyin yani 😊