Symaergn tabikide bebeğimiz için fedakarlık yapıyoruz o iyi olsunda herşeye razıyız ama burda hamilelikle ilgili şikayetlerimizide dile getiriyoruz yani insanın uyukuya dinlenmeyede ihtiyacı var dimi 9 ay boyunca gece uyuyama doğumdan sonra zaten gece uykusunu unutuyorsun yani bunlar olan şeyler uyumak istemem bebeğimi düşünmüyorum anlamına gelmiyor