mervenurbuyukoglu 32+6 dayız. Adet sancısı gibi 1 dk süren ağrılarım var kızlar perşembe kontrolümüz var doktor nst yaparmı ?
Roza34_ mervenurbuyukoglu 34 haftadan sonra nst alıyorlar diye biliyorum ufak tefek sancılar illa ki olur sanmıyorum doktorun nst yaptıracağını
SerraveAnnesii Nstye 31.haftada başladım artık her gitmeye nst giricem şu an 33+3. Doktora göre de değişir siz söyleyin belki yapar
mervenurbuyukoglu SerraveAnnesii erken doğum riskimiz olduğu için endişelendiriyor bizi. Bakalım perşembe ne der doktor bey. Teşekkür ederim 🙏🏻
SerraveAnnesii mervenurbuyukoglu Rica ederim. Erken doğum riskiniz de varmış zaten o yüzden bence yapar. Sağlıkla, zamanında kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻
Gizemcey 33’te girdim ilk nst’ye aşırı sancım çıktı 😄 Belliydi zatende ben anlamamıştım sancımı ne diye 🙄