kahvesever__ Herkes merhaba arkadaşlar göğüs hassasiyetiniz devam ediyor mu ne zamana kadar sürer bu hassasiyet
_sfye_ kahvesever__ benim de 15+5 devam ediyor hatta bir iki gündür sol göğsümden şeffaf sıvı geliyor damla damla sizde de olan var mı normal mi acaba?
Dilarabat kahvesever__ ya benımde göğüslerim koyu kahverengi oldu var mı aranızda öyle olan 16 haftadayım
Anneoluyorumbenn kahvesever__ benim de devam ediyor ama ben henüz 9+2 deyim ve ben de sürekli koyu kısmı kabuk atıyor anlamıyorum
kahvesever__ Anneoluyorumbenn kuru olduğu içindir kabuklanması nemlendirici sürün yada doktorunuz ona göre bir krem verir söylerseniz doktorunuza
kahvesever__ _sfye_ normal olabilir bende daha hiç Gelmedi canım doktoruna sora bilirsin ben şuan 26 +1 im