csmaknc Pinarinayseni normal canım herkeste bulantı olmuyor bende çok baş dönmesi koku hassasiyeti olmuştu
zynpada Pinarinayseni kııız dilini ısır totonu kaşı bişey yap 😂 ben de diyordum ooo benim midem bile bulanmadı çok rahat atlattım son ay artık daha da bişey olmaz diye, başımıza son ayda gelmesi mümkün olan her şey geldi. 😅 sakın dillendirme
SerraveAnnesii 33+3 haftadayım hiç bulantım olmadı 😂 herkeste belirtiler aynı olmaz yani normal bir durum
Ysgl26 Onu deme işte deme. 7 haftalıkken benim niye midem bulanmıyo dedim demez olaydım.16. Hafta bitiyo hala bulanıyorum..
Pinarinayseni Kizlar bi de benim protestan fitilim bitti yengem vermişti 100mg bu gece onu koysam bisey olmaz dimi yarın alcam 200mg
Seda-sedos Ah guzuum daha cok kucuksunuz 12 haftadan sonra basladi bende resmen elim ayagim titriyodu bulantidan kusmadan olmasin daha iyi
123456856 Pinarinayseni kız daha ne istiyorsun Allah korusun inşallah hıc olmaz ben her gün hastanedeyım serum yiyorum kus kus mahf oluyorum
LawyerEce Pinarinayseni Henüz pek belirti yaşamazsın canım biraz daha ilerleyince başlıyor. 2 aylıkken daha yeni yeni göğüs hassasiyetim, mide bulantım, bel ağrısı vs başlamıştı.
Merhayldrm Emin olun bulanmasını hiç istemezsiniz 🤣 ayrıca merak etmeyin bazısında hiç bulantı olmuyor