Anne88 Kızlar ,6 haftalık olmuşum iki gündür kanamam var progeston kullanmama rağmen çok şükür kalp atışı duyduk bugün ama korkuyorum gecermi bu kanama alanı temizlenir mi serum ve iğne vurundum hala serum alıyorum büyük serum taktılar
Leylayz Anne88 bende 4 aylıkken kese etrafında kanama oluşmuştu hastanede yattım birkaç gün ve sonrada iğne falan kullandım geçti çok şükür şuan 34 haftalığız sizde dikkatli olun kalkmayın pek umarım geçer
bilgegk Anne88 Bünyeden bünyeye değisiyor bence 7 haftalikken kanama alanim vardi 16+2 haftalik olduk hala kese yanı kanamalarim var progestan+proluton igne kullaniyorum 2 kezde hastanede yattim serum vs takildi ama hala gecmis degil
Mom_07 Anne88 bende 6 haftaligim canım 5. Haftadan beri kanamam vardı progeston fitil kullaniyorum. 3 gündür kesildi kanamam çok şükür ama bol bol yatıyorum kalkmiyroum çok 🥰
Msl_ege Anne88 benim de 7. haftada hafif bi kanamam oldu , kese alanında kanama görüldü ultrasonda da , 2 hafta progestan kullandım ve 1 tane proluton oldum . 2 hafta sonra kontrole gittiğimde geçmişti . genelde geçiyor 1-2 haftaya
Gizemklc Bende de aynı durum vardı proloton iğne ile 2 hafta içinde geçti istirahat çok önemli bol bol dinlen geçene kadar