Hamile_anne27 Merhaba hanımlar. Bi arkadaşım bazı edilen dualarla cinsiyetin değiştiğini söyledi. Kuranda bazı ayetler varmış. Her namazdan sonra okunuyormuş. Böyle bir bilgisi olan var mı? Ne kadar doğru?
esmer3 Hamile_anne27 hayır cinsiyet değişme gibi bi durum olmaz gebelik planlarken edilen dualar var ama sadece erkek çocuk için. Yani gebe kalmadan önce yapılması gerekiyor
Lulikli Hamile_anne27 böyle bir şey olabilir mi sizce mantıken? Rahme düştüğü andan itibaren cinsiyeti belli olan bi varlık. Gerçekten her geçen gün daha bir değişik post görüyorum çok ilginç.
Nurcanatmaca Valla ilkdefa duydum böyle bişey. Böyle bir ayet olduğunuda sanmıyorum. Rabbim ne veriyosa hayırlısını versin. Değiştirmek bizemi düştü ?
ikimelekannesii22 Hamile_anne27 ya rabbim bir can vermiş cinsiyetin ne onemi var sağlıklı olsun yeter demek cokmu zor 🤦🏼♀️
Edaakd Hamile_anne27 Diyecek birşey bulamıyorum😂😂 Cahilliğinize mi üzülsem,soruya mı gülsem bilemedim.Yazık
ErenArden Canım seni çok iyi anlıyorum kız evlatta tatmak istiyorsun 2 oğlun varmış ilk olarak Allah gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻 Ama keşke buraya böyle bir soru yazmasaydın pek uygun bir soru değil sanki. Sen kalben dua et. İnan. Hayırlısını iste 🤲🏻🤍
Hamile_anne27 ErenArden ben buna inandığım için sormadım zaten canım. Rabbim sağlık versin yeter ki kızın erkeğin ne önemi var. Sadece aklıma takıldı sordum. Bi Cahil olmadığım kalmıştı. Sizin gibi ne güzel kalp kırmadan cevap veremiyorlar işte. Teşekkür ederim
mtl3005 Hamile_anne27 Buna katılıyorum işte.Duadan ayetten önce şu forumda halledilmesi gereken çok mesele var bencede.Dua ayet cahillikse çin rus zırt pırt takvimi cahilliğin daniskası olur o zaman.
baby_mama Hamile_anne27 Allah her şeyi mantığa uygun şekilde yaratmış. Sen Allahtan dilersin hayırlısı ne ise onu verir. Karnındaki bebeğin cinsiyeti duayla sihir gibi değişmez, mucizeler peygamberlere mahsustur. Post sorusunu garipsemek duayı küçük görmek demek değil yani.
N06 Hamile_anne27 Çin takvimi ile hamile kalınmaz. Çin takvimi sadece doğum tarihi ve adet tarihi ile alakalı ve yüzde yüz doğru olmayan bir şey. Büyücülüğü savunmuyorsunuzdur umarım çünkü Allah’ı gın cinsiyet değiştirme ile ilgili bir ayeti yok.
Eslemdemr0309 Lütfen sen bu soruyu sormadın biz de görmedik sayalım böyle bisey olabilir mi eski kafali olma cahil olma lütfen
Hamile_anne27 Eslemdemr0309 ya siz neyin kafasını yaşıyorsunuz? Yaptım dedim sanki aklıma takıldı sordum. Siz gidip saçma sapan Çin takviminizle oyalanın
ErenArden Hamile_anne27 ne demek canım rica ederim boşver sen takılma öyle insanlara kendini üzme. Öncelik evlatlarımız sağlıklı olsun tabi ki en büyük duam 🤲🏻 Ama kız ve erkek evlat ikisininde yeri ve tadı ayrıdır. Dinimizde de bununla ilgili ayetler bulunmaktadır. O yüzden bende her iki meyveden tatmayı çok istiyorum. Dualarımda hep var ama hayırlısıysa öncelik sağlık 🤍🤍
mtl3005 Hamile_anne27 Bence değiştirmek değil de kalbinden geçeni dualarla ayetlerle Allah’tan istemek ümit etmek bi nebze bu daha mümkün gibi bana göre.Çünkü herkesin gönlünde önce sağlıklı olsun dedikten sonra illa kız yada erkek bebek isteği oluyodur diye düşünüyorum ya da en azından bi an olsun kızım olsa oğlum olsa diyodur.E bunun için de tabiki kul olarak dua eder Rabbinden ister kimden isticek başka.cinsiyeti değiştirmek biraz tepki çeken bi tabir olmuş.
Eslemdemr0309 Hamile_anne27 soruyu sorman bile cahil olduğun anlamına geliyor ben neden Çin takvimiyle uğraşım ki erkek de kız da allahtan gelen bisey niye kız veya erkek olsun diye dua edim ki sağlıklı olsun yeter ki
Zynpcbi hem kız hem erkek çocuk olması için dualar var ama hamile kalmadan önce hamile kaldıktan sonra cinsiyet değiştircek bir dua yoktur
Gozzy Hamile_anne27 sakin ol champ, soru sormuşsun cevapladık. Ofansif yaklaşmana gerek yok. Neye inanıyorsan onu yap. 🤓
Fasulyeninannesi1 Bu biraz sey degil mi “Allahim sen cinsiyeti kiz olarak belirlemissin ama ben begenmedim degistirelim” tovbe tovbe ya
Hamile_anne27 mtl3005 Çin takvimini doğru bulup ona göre hamile kalanlar gelmiş burda Kuranı duayı sorguluyor işte. Eleştirin ama herkes saygıyla. Tanımıyor diye ağzına geleni sayıyorlar