Sevimliii Merhaba arkadaşlar ben cuma günü keseyi gördüm şükürler olsun doktor 5+2 dedi bebeği tam ne zaman görürüz kesenin içinde
esrashnn Sevimliii ben 8 haftalıkken öğrenmiştim o yüzden emin değilim ama görünmüştü kalp atışını da dinlemiştim
Mrv135 Sevimliii Ben cuma günü 5+2 de keseyi gördüm doktor bir haftaya kalp atışını duyarız ama kesin olsun iki hafta sonra gel dedi. Sanırım bebeği de görürüz.
bebeklibirisi Sevimliii kalp atışını duymaya gittiğinde canım 9 haftalık falanken anlaşılmaya başlıyor biraz daha büyüyor şuan kese olduğu için büyük siyah bir delik var sadece
Ceren12 Hayırlı olsun canım bende 4+1 haftalgim ama daha henüz doktora gitmedim kese gorunmez diye bir hafta bekleyim diyorum 😊
SerraveAnnesii 6 haftalıkken kese göründü 7+2 de bebeği gördük kalp atışı dinledik. Bence bir iki hafta bekleyip gidin
csmaknc Sevimliii 6. Haftada nokta gibiydi 7. Hafta kalbini gördük 11.haftada göz çukuruna kadar oluşmuş 🙂 Bu hafta yine gideceğiz bakalım çok merak ediyoruz 😍
iremto İyi geceler kızlar biz yarın 6+1 oluyoruz ve ilk doktor kontrolümüz bakalım görünücek mi kese bende merak ediyorum hcg testi 1500 ün üstünde olunca kese görünüyor diyorlar ama bilemiyorum 🥰
NehirinAnnesiii Sevimliii canim ben 4+2 de keseyi gördüm 6+5 te bebisle kalp atışını duydum ama gec dollenmeyse tabiki değişiklik gösterebilir hic takma kafana ❤️
ada58 Sevimliii genelde hepsi 1 er hafta arayla görülüyor 6 da bebek 7 de kalbini duyarsınız genel ortalama o şekilde
ada58 Sevimliii inşallah duyarsın canım çok geç görüp duyanlar da var burada çok okudum 8.-9. haftada gören var sakın umutsuz olma 🙏🏻göreceksin sağlıkla inş