aykntr bizde de uyuşmazlık var ben 0 negatif, eşim 0 pozitif, bebek de 0 pozitif. Sizin kaçtı sarılık değeri ve kaç gün yattınız. Yatarken siz eve mi geldiniz. Bizi eve gönderdiler sütleri alıp. Kendim emzirmem gerekmez mi her yoğun bakım ayrı mu bu konuda