Öğretmen anneler sorum şu.
Benim 24. Haftada aldığım idari iznim yarın bitiyor. 32. Haftama giriyorum yarın. 32. Haftama dair çalışamaz raporu alıp okula teslim edilecek biliyorsunuz. Yarıyıl tatili hepimizin tatil hakkı oldugu için, şuan yarıyıl tatilinde olduğumuz için raporu okulun açıldığı tarihe erteleyebiliyor muyuz ? Böyle bir hakkımız var mı?