arzm28 Kizlar ne sıklıkla hissediyorsunz acba ben ara ra titreşim gibi bi sey hissedyrm normal mi bide arada topluyor sanki kendini
deletedmom87894 arzm28 canım bende sabah ve geceleri daha çok hissediyorum pıt pıt şeklinde atıyor😂öyle kuvvetli bi atış değil
Nesrinimsi arzm28 ahhh o titreşim hissi o kadar korkuttu ki beni geçtiğimiz haftalar da anormal bi haraket sanıyordum. Doktor ne kadar haraket o kadar sağlıklı dedi. Genel de kordonu ile oynadığında o his oluşuyormuş. Ultrason da canlı canlı şahit olduk 😄
Sarikan93 arzm28 tekme dalgalanma pıt pıt dokunur gibi yüzerken şöyle hi sıyırıp geçiyor gibi de oluyo 23 haftaligiz ama artık dışardan görünüyor hareketleri 🥰
arzm28 deletedmom87894 bnde nadir kuvvetli oluyor bi gecen sabah 5 dogru cok sert vurdu sıçradım resmen 😁😁😁ama su ara kendini titreşim moduna aldi sanki surekli titriyor neden acaba bilgin varmi kuzum senin
YeninesilAnne arzm28 benim de aynı şekil hem tek tekme halinde hissediyorum hem de titreşimli bir şekilde sık sık hareket ediyor 🤭
arzm28 Nesrinimsi yaa gerçekten mi bende korkuyordm icime su serptin canm dedm neden titriyor bu cocuk surekli