Arkadaşlar 30 haftalık gebeyim 2 gündür Bebeğim kendini çok topluyor 3 hafta önce gittim doktora erken Doğum riskin felan yok dedi aynı zamanda sürekli hareketini de hissediyorum kimileri doğum olacağını söylüyor ama çok erken değil mi böyle sürekli toplanıyor mu sizinki de Cuma gidicem kontrolüm var erken gitsem mi