KubraKzldg Tüp bebekle hamile kaldım. 5.haftadayım. Bebeğinizin kalp atışını ilk ne zaman duydunuz? Kaçıncı haftada?
1850 KubraKzldg 6. Haftadan duyanalrda oluyormus ama ben 7. Haftada duydum😌gec döllenme olma durumunda 10. Haftaya kadar duyulma oluyor dıye bılıyorum
Vera 6+2 de gittim ama ne bebeği gördük ne kalp atışını 😔 sadece kese vardı haftaya tekrar gideceğiz insallh duyarız 🙏🏻
Tubasim Vera yolk saç yani bebeğin eşi var mıydı içinde ? Yani Kese içinde küçük yuvarlak daha varsa diğer hafta bebek oluşacak demektir. Rabbim sağlıkla nasip etsin bebeğinizi insallah
Kubra3005 Vera duymamazsam korkma doktorunu değiştir başka yerde mutlaka baktır canım. Cok değişiyor doktordan doktora yaşadığım için cok zor birşey olduğunu biliyorum
Neroizm KubraKzldg ben 6 da duydum. 5 de gittigimizde daha kalp atisi yoktu bos gebelik veya gelisim geriligi dediler.
Ayseayse5664 KubraKzldg 6. Haftada canım sende duyarsın en yakın zamanda insallah zaten uzun dinletmiyor doktor şimdiden yorulmasın kalbi diye ama o kısacık saniyeler bile çok mutluluk verici