Kızlar 19+5 hamileyim bugün merdivenlerden son 2 basamak kala diz üstü düştüm . Dizlerim ağrıyor sadece yine de acile gittim baktı doktor idrar ve sancıya baktılar doktor bir şey yok ama gözetim altında olman lazım yatış yap dedi ama oda yokmuş beni covidlilerin olduğu yere göndermek istediler odan ayrı olacak dedi ama istemedim daha beter covid olurum diye kanamam ve benzeri ağrım yok çok şükür ama korkuyorum yinede 🥺