Hayal-123 12 yada 13.haftada bu uygulamada annede meydana gelebilecek durumlar kısmında bu yazıyordu. normal bir durum olduğunu anlık ağrıların olabileceği ama kasilmalar uzun süre aralıksız olursa doktora danisilabilecegi gibi bir şey okuduğumu hatırlıyorum. O yüzden normal olduğunu düşündüm :) inşallah sağlıkla geçsin süreciniz, Allah sağlıkla kucağınıza almayı da nasip_ etsin