Herneyse olurda olsun bebegımızden melegımızden oluyor🙂 bırakın kararsın, sağlıklı dünyaya gelsin de bakıma gireriz kızlar. Göğsüm benmde kararmaya başladı, ben vücudumdaki değişikliklerle çok mutlu oluyorum😊 vücudum bebeğime hazırlanıyor kolay bişi değil😊 catlaklarımla, koyu göğüs uçlarımla ve daha nıcelerıyle... Ben bi anneyim,en güzel anne😍 diyin...💕