Kvrckmom Çok teşekkür ederim inşallah hayalinizdeki gibi olur sizinde ❤ Esim 190 ben 153 um , eşimde uzun boylu ve 3.5 kg doğmuş kızımda uzun boylu gidiyor ve doktor 3.5 bekliyorum diyordu doğum için , bende evdeyim daha önce çalışıyordum kimya teknikeriyim bir ilac firmasnda laboratuvarda çalışıyordum , bende mesela doktor hiç bir kısıtlama vs yapmadı beyaz ekmek vs tüketiyorum ama yakiyor vücut evde de hareket halindeyim günlükte 10 bin adım atıyorum yürüyüş şeklinde , yatip uzanmayı sevmiyorum buda etken olabilir tabi artık dinlenmeye geçiyorum 35+6yim ödem şişlik hiç olmadı su ana dek , öncesinde de sadece ayva göbeğim vardı 8.haftada sivrildi belli etti kendini göbeğim ve sadece göbekle ilerledm hamilelikte , 2.5 yil once evlenirken 53 idim 2.5 ylda 60 oldum 60 ile kaldım 😊