Semanurclskn o haftalarda insan biran önce hissetmek istiyor bebeğini. Ben ilk gebeliğimdeyim, 19. Haftamda hareketlerini hissetmeye başladım. Gaz mı, mide hareketi mi, bebek mi başta ondan bile emin olamadım ama tekrarladıkça emin oldum. 21. Haftadayım şu an artık karnıma dokunan da anlamaya başladı