27 haftalık hamileyim çalışıyorum çokkk zorr ben alcam rapor ama geç yatıyo parayada ihtiyacımz var sabır ediyorm ama buaralar sanırım şifayı kapcam hapşurup duruyorm ve o kadar yorgun bitkin haldeyimki bıraksalar bayılcam uyucam yani 😔😔😔geçseydi 4 hafta bir ya evimde olaydım