46ulku46 Canım hamileliğin ilk aylarında folik asit kullanmadın mı? Benim yeğenim spina bifida lı. Her birinin durumu bir diğerinden farklı oluyor. Ama genel olarak ağır bir engel durumu söz konusu. Yeğenim şu an 14 yaşında. Çok pozitif sürekli Gülen hayata tutunan bir çocuk. Aldırın veya aldırmayın diyemem tabii karar sizin. Ama günahı bir yere ona o canı ve o engeli Allah veriyor, hayatını sonlandırmaya hakkımız var mıdır sanmıyorum. Bol keseden atmak kolay diyorsunuzdur belki, ama ben detaylı ultrasona girene kadar bu korku ve kararlılıkla gün geçirdim. Başıma gelseydi böyle yapmayı düşünüyordum. İnşallah değildir, inşallah sağlıklı ve hayırlı bir evlat olur. Hakkınızda hayırlısı olsun.