MomTB eşim hariç kimse hamileliğimi henüz bilmiyor. Çok söyleyesim var anneme, yakınlarıma vs ama ilk 3 ay kritik dedikleri için çok kararsızım 🤷🏻♀️ Siz nezaman söylediniz ?? (Yarın 6 haftalık inşallah)
Ebruuuusalman MomTB ilk ogrendgmde 2 arkdasm ve esim bliodu kalp atisini duyunca annemlere ve kaynanama demistik 14 haftalikken ole cevreye solemistik
funnymummy MomTB 11 haftalık oluyoruz yarın 12 haftalık olsun öyle söyliycez ailelere dahil herkese kimse bilmiyor 😂
maviananas MomTB yok geç öğrenmedim adetimden önce belirtisi başlamıştı hemen. İlk aylarda çok fazla gerekli gereksiz tavsiye geliyor onları dinlememek adına söylemedim🤭
Gizemin-minnakI @MomTB akrabalara söylemek istemeyebilirsiniz ama annenizle de mi 3 ay sonra paylaşmayı düşünüyorsunuz ? Ben ilk öğrendiğimde eşim şehir dışındaydı . Onu bekledim 1 hafta sonra ona söyledim . O öğrendikten sonra da ailelerimize söyledik .
MomTB Gizemin-minnakI yarın 6 haftalık oluyor ilk kontrole gidicez inşallah ve zaten öğreneli 2 hafta olduk henüz.. anneme söylemek istiyorum ama olumsuz bişey olursa üzülmesinden endişeleniyorum açıkcası..
GoncaClk MomTB test yapar yapmaz ailemle paylasmistim 😂 kalp atışını duyunca da çevremizdekiler öğrendi belki üç ay çevre duymayabilir ama ailelere söyleyin bence 🙈
Annecikkkkkk MomTB ilk gebeliğimde 5.5 aylık ikinci gebeliğimde 7,5 aylık söyledim hoş hiç söyleyesimde yoktu ama…
zeynepdurunun_annesi MomTB ben dayanamadım test yapıp hemen söyledim 😂🙈 6 haftalık sanıyodum ultrasonda geç döllenme olduğu çıktı 4 haftalıkken söylemişim yani 😂😂 Şuan 14 haftalığız 🌸🧿
MomTB Edadrmz ben de şuan nasıl 2 haftadır sabrediyorum şaşkınım 😂 İşte bu ya bişey olursa düşüncesinden sanırım…
Smyye1B MomTB İdrar tesitini yaptığımda anneme söylemiştim. Kan sonucu çıkınca da kayınvalideme 3 haftalıktı daha 😅