Ebruuuusalman necibemsiii ben gerekli oldugunu dusunuyorum yarinda allah nasip ederse ayrintili uktrosonumuz var
Elaaa78 Bende gerekli die düşünüyorum bakalım nasip olursa bnmde salı günü randevum var 22+4 günlük olucaz 23. Haftaya kadar bakiliyormus bildiğim kadariyla
Klcaysgl Bence de arkadaşlarin dediği gibi gerekli bende çarşamba günü 22+5 haftalik oluyorum baktircam
SerraveAnnesii Gerekli olduğunu düşünüyorum bebeğin tüm organlarına bakılıyor ölçümleri yapılıyor bir sorun varsa görülüyor. Ben 23.haftada yaptırmıştım