Rukiyes beni de çok korkuttu lar her doktor yapmıyor yapanda hemen kanama olursa rahmi alırım diyor.. Bende doktor arayışındayım iki tane buldum ama birine ulaşılamıyor pek acil durumda diğeri de op Dr diye güvenmelimiyim yapablr mi bilmiyorum.. Ve dedikleri çok bekleyemeyiz 34 haftalık şuan 36 en fazla 37 de alırız dediler