Antepgelini Güzel anne adayları ve anneler 😊 bebekleriniz için hangi biberon ve emziklerden aldınız? Tavsiyeleriniz ve deneyimleriniz nasıl ? Paylaşabilir misiniz ?
Gamze__79 Antepgelini ben bime gelen emzik ve biberondan almıstım ama nasıl almısım 😂numaralarına bakmadan 😂😂
iremcannn1907 Antepgelini ben chicco aldım biberon ve emzik, anne göğsüne en uyumlu olandan. Ama bebeğim emziği mümkün değil almıyor. Öğürüyor. Yedekte dursun diye BİM’den 7 liraya wee baby almıştım, onu şokur şokur emiyor maşallah. Ruhu fakir oğlumun 😂😂
Adaaaaaa Gamze__79 Ay ben de ben de soruyorlar numarasına baktın mı diye yooo pembe olanı aldım diyorum bende 🤦🏽♀️
Mihriballim Biberon almadım çünkü var gayretimle emzirecegim inşaallah mama yerse de şırıngayla yediririm . Emzik avent aldım kizimda avent kullanmıştım çok memnundum
Beybisininannesi Antepgelini avent Joker babyde şu an emzikler indirimdeler 70tl falan nette kaldı mi bilmiyorum ama mağazada kesin vardır Yakında varsa koş al 😊 Biberon fiyatlarını bilmiyorum 🤷🏻♀️ Biberon emzikleri de 57tlydi ay ay çeşitleri mevcut