Kızlar ben 7 aylık doğmuşum bana bazıları diyo ki sen erken doğduğun için bebeğinde doğar böyle bişey yoktur bence böyle düşünen ya da yaşayan falan var mı?? Bide tam 7 aydayım bugün rahmimde aşırı baskı belimde şiddetli ağrı var insan tedirgin olmuyo değil🙄