Duyguentrk Selam kızlarrr😊😊😊kimimizin karnı göğüs altından başlarken kimimizin göbek hizasında. Karın yukardan olursa kız altta olursa erkek diyorlar😅ayrıca göbek deliği dışarda olursada kız deniyor. Bu konularda sizin fikirleriniz neler💞(bu arada bunların hepsinin vucüt tipiyle alakalı olduğunu düşünüyorum maksat muhabbetimiz olsun)
Deletedmom434 Duyguentrk benim hiç karnım yok sadece kalçam büyüdü teyzemler ona bakıp kız dediler bildiler😂😂
Elifeyyup Duyguentrk bende daha yeni hamileyim ama karin yapisiyla az cok belli oluyor cinsiyetler...ama ben genelde gogus uclari koyulasirsa erkek degismezse kiza inaniyorim
Merveanneoluyor Duyguentrk Göğüs altından başlayan vücut tipine halk arasında kursaklı derler 🙈 mesela benim ve kayınvalidemin tipi öyle. Az bişey yesem bile göbeğim tümden çıkar kat kat olmaz. O tiplerde her iki cinsiyette de karın aynı olur yukardan başlar😂
seymen Benim göbek deliğim son haftalar dışarı çıktı. Cinsiyetimiz erkek. Ayrıca karnım öne doğru sivriydi😊