Ozlemyvz Deletedmom623737 bir daha çocuk düşünürseniz yaz aylarına denk getirip giyinirsiniz tiril tiril🌸
Ozlemyvz Edadrmz aslında ben de bilerek kışa denk getirdim bu sefer kıyafet kısmı iyiydi ama yazın karın çok büyüyünce vücut ısısı da yüksek olunca kan ter içinde kalıyordum zor oluyordu.
Sedacyln Deletedmom623737 bende aynı canım 😂bir haftaya doğum yapıcam 9 ay boyunca aldığım tek şey 1 tane hamile kot pantalon birtanede eşofman almıştım 9 ayı onlarla geçirdim zaten hep evdeyim gerek duymadım o kadar para vermeye😂
Deletedmom623737 Sedacyln Aynen öyle canım kendimi cok paspal hissettiğim zamanlar oldu ama napım artık 35 hafta olduk bundan sonra da gerek yok daha 😅😅
Edadrmz Bebegininannesii yaa çok güzelmiş teşekkür ederim🥰 l beden alsam büyükmü olurki 5.5 aylık hamileyim
Oznurkk Edadrmz bir hamile kot aldım yetti de arttı üzerime bir şey almadım olanları giyiyorum doğuma son 33 gün bu saatten sonra bir şey almaya gerek yok 🤭