mervehifa kizlar merhaba bende cok oluyorda sizede sorayim dedim . 17+3 haftalik hamileyim ultrasona girdikten 1 hafta sonra karnim bile agrisa korkuyorum acaba bir şey mi oldu tekrar gitsem mi ? kalbi iyimidir diye surekli sizde kuruyormusunuz
Meloirmak mervehifa benim dördüncü çocuğum olacak allahım nasip ederse insallah bende 18 haftalık gebeyim ayni sizin gibiyim sürekli bi diken üzerindeyim bisey mi oldu biseyimi var