merhabaşar sizlere bir konu danısacaktım calısan bir anneyim bebeğimin yavaş yavaş ihtiyaçlarını alıyorum malum eve süt bırakmak için elektrikli süt pompası almayı düşünüyorum ama sizlerden tecrübelerinizi almak istedim gerçekten lazımmı ve marka öneriniz nedir ? mamajoo ve lansinoh zamanlar çekiş gücünü kaybediyormuş diye bi kaç kişiden duydum philips avent öneriyorlar oda pahalımolunca. gercekten gereklimi diye sizlere danısmak istedim