benimmdunyamm Kızlar 8+6 hamileyim karnımın sol tarafi seyiriyor gibi atiyor elimi koyuyorum damar atar ya tık tık diye öyle atıyor ney ki o
gurbetcianne97 benimmdunyamm o karnımızdan geçen kendi nabzınız. ☺️ Hamilelik dışında olan da birşey muhtemelen dikkat etmemişsinizdir daha önce
290392 benimmdunyamm hamileliğimin ilk zamanlarından beri hissettim. Belki saçma gelecek ama bence bebeğimin kalbinin pıt pıtıydı. Dokttorumda hep soldan bakıyordu ordan döllenme olmuş. Daha önceden öyle atsa hissederdim. Ama bebişimin kalbiydi. Şimdi 30 haftalığız♥️
benimmdunyamm gurbetcianne97 valla ne Bilim sol tarafa uzandım tık tık atıyor birşey elimi koydum elimle de hissettim 🤣 şaşırdım ilk defa öyle hissedince
gurbetcianne97 benimmdunyamm o çok normal şuan bebek heycanından daha önce dikkat etmediğimiz herşeye dikkat edip vücudumuzu en ince detayına kadar dinleyip inceliyoruz bebeği hissetme ümidiyle. Ama dediğim gibi tamamen nabzınız bebeğiniz hissedebilmek için daha çoooooook küçük annesi🥰
elfmoom benimmdunyamm hamilelikte damar atımları vs daha net oluyormuş onun atımıdır 🙏🏻 perinatoloji doktoru söylemişti bende de oluyordu çünkü :)
Suzan-mustafa55 benimmdunyamm kuzum ya daha çok erken bende böyleydim hareketmi etti kalbimi attı derken şimdi gün sayıyoruz o yüzden dua et sağlıklı olsun harekette eder kalbinde atar rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin