Cerenturgay İlk haftalarda her gün ultrasona giresim geliyor du zaman geçtikçe rahatlarim diyordum 16. Haftaya girdik hala acaba iyi mi artık büyüsün hareket etsin triplerindeyim 😁 sizler de böyle misiniiiiz
Minammm Cerenturgay o endişe hiç bir zaman geçmiyor canım 33.haftamdayım hep aklım bebişte azıcık hareket etmesin endişeleniyorum hemen tık tık yapıyorum annelik böyle bir şey demek ki
Ankam Cerenturgay hem de nasıl rahatlıyor insan. 19. Haftada hareketlerini hissettim tam olarak. Sonra 24. Haftada idari izin için doktora gittim ve bir daha iki ay boyunca gitmedim. Öyle bir rahatlama oldu 😂