Mercimegimm Abdbahar recetemi vermesi lazimdı? Bende 1 defa yaptirdim 5 aylik hamileydim cok sükür bise olmamıstı yani ışını 5 saniye tutmuştu dişime. Bu yaptiracagim zamanda oyle olacak yani kararsiz kaldim genede
ikizlerimveannesi Mercimegimm doktorun senin ve bebeğinin durumuna göre söylemiştir sıkıntı olsa izin vermezdi herhalde benimki riskli gebelik o yüzden daha temkinli doktorum
Filizzz1 Ben 4 buçuk aylık gebeyim 2 aydır dolgum düştü ve kanal tedavisi olmam gerekiyor diş doktorum kesinlikle önermiyorum dedi verdikleri uyuşturucu ilacın içinde adrenalin varmış ve bebeğe zarar veriyor erken Doğum riskini artırıyormuş .Asla riske atmadım tabii Doğum sonrasını bekliyorum
Mercimegimm Filizzz1 kanal tedavisinde mecbur uyusturuyrlar oyüzden önermiyorlar .ama benim disimi uyusturmucklar ama genede kararsizim