Svd3441 25 haftalık hamileyim soluma yatamıyorum ağrı ve batma var böyle olan varmı ve neden böyle oluyor sağada yatsam solum batıyor resmen sol tarafım kaburgam batıyor yaşayan ve nedenini bilen varmı lütfen cvp verirmisiniz ??
Ozlemyvz Svd3441 ben de 25+6 haftalık hamileyim birkaç gündür sağ kaburga ağrısı başladı. İlk gebeliğimde de olmuştu bebek büyüdüğü için oluyor. Allah yardımcımız olsun
Ozlem2206 Svd3441 o ağrı haftan ilerledikçe biraz daha artıcak canım korkma normal rahim yukarı çıktığı için bebek baskı yapıyor sen genede soluna yatmaya çalış ben hep batıyor diye sağıma yattım sağ böbrekte genişleme olmuş artık hiç yatamıyorum 🤦🏻♀️
Leonali Svd3441 bende de olmuştu ama 1 gün sürdü. O günde doktora gittim baktı. Bebek büyüdüğü için baskı sonucu ağrı oluşuyo dedi :)
Svd3441 Ozlemyvz ben ilk defa yaşıyorum bir öncekinde yaşamadım doktora gidip gitmemek arasında gel git yaşıyorum 1 haftadır geçmiyor bebek hareketli maşallah başka sorunumda yok ama batma ağrı yatamama çok rahatsız edici😔
Ozlemyvz Svd3441 instagramda Melike yoga var. Az önce denk geldim kaburga batmaları için egzersiz var ona bakıp yapacağım ben siz de deneyin isterseniz
Ozlemyvz baby89 korkutmak istemem sonuna kadar sürüyor aslında ama egzersiz yapınca insan rahatlıyor 😅