Saelif Asli06 bende tat koku alamiyodum 1 ay cekdim korona testide yaptirmadim belkide koronaydim bilmiyorm bide hamileydim bence bi test ver benim gibi yapma koronadan süpen varsa
Aylinsertsu Asli06 bence koronasınız gripten dolayı olcağını sanmıyorum bende sizin gibi düşündüm dün bir test verdim pozitif doktorum hemen vitamin leri arttırdı ve kan sulandırıcı iğneye başladık
drytcvkarsln Asli06 koronasınız teste gidin hiç beklemeden… karantinanın 5. Gününden söylüyorum çok berbat gecırdım.. 26haftanın içindeuım suan
Ceylanby Bende öyle oldum. Grip değil de malesef covidmişim. Kan sulandırıcı başlattı doktorum. Test vermenizi öneririm
Madonna Hamile olmadan önce cavidtim sonra hamile kaldım. Tat koku 4 ay hiç yoktu canım ama sana tavsiyem et suyu kaynat iç bebeğine ve ana çok iyi gelir tat koku alırsın canım ben öyle yaptım.